Home

vrijdag 25 mei 2012

Review Sleek: Oh So Special Palet

Ja hoor ik was in Londen en buiten het feit dat ik alle cultuur en sfeer van Londen wil opsnuiven was stiekem mijn eerste doel Primark, forever 21 en de Drugstore.
Want bij de Drugstore in Engeland verkopen ze Sleek. Voor mij is het vaak toch een vorm van luiheid om niet online te bestellen niet eens de verzendkosten.


Bij de Drugstore hadden ze de aanbieding 3 voor 2 op alle make up. Een palette van Sleek kost 6 pond en dus heb ik zes palleten gekocht. Maak je op voor de nodige Sleek reviews. Dit palet is sinds augustus vorig jaar te koop maar stiekem vind ik het de mooiste vandaar dat ik deze als eerste ga reviewen.



Ik houd van nude en shimmers en dit palette heeft de nude kleuren maar je kunt er ook een opvallende smokey eye mee creëren. Tja dat maakt dit een topper.















De kleuren heten van links naar rechts:
1e rij: Bow, Organza, Ribbon, Gift Basket, Glitz en Celebrate
2e rij: Pamper, Gateau, The Mail, Boxed, Wrapped Up en Noir










Bow, Organza, Ribbon, Gift Basket, Glitz, Celebrate
1 Bow is een matte huidskleurige tint
2 Organza is een metallic roségouden kleur
3 Ribbon is een koraalroze matte tint
4 Gift Basket is een shimmer koper/goud
5 Glitz is een metallic donkerblauw
6 Celebrate is een donkerpaars met shimmer die tegen zwart toont










Pamper, Gateau, The Mail, Boxed, Wrapped Up, Noir

7 Pamper is een zachtroze matte tint

8 Gateau is lichtroze met een gouden glans
9 The Mail is een lichtbruine matte kleur
10 Boxed is een matte donkerbruine tint
11 Wrapped Up is mat donkerpaars
12 Noir is compleet mat zwart  


















Pluspunten
  • Mooie strakke en praktische, chique verpakking
  • Prijs €7,95 voor twaalf kleuren
  • Geweldige pigmentatie
  • Kleuren blenden goed en makkelijk
  • Kleuren blijven in combinatie met een oogschaduwbasis de hele dag zitten
  • Mat gecombineerd met shimmer
Minpunten
  • In Nederland niet in de winkel te koop, alleen online
  • Niet heel zuinig in gebruik
  • Heeft redelijke fallout
Ja ik dit palet is nu al mijn lieveling palet ik zou het zeker zo weer kopen
Sleek paletten kosten in Nederland slechts €7,95 en zijn te koop bij diverse Nederlandse webshops zoals Boozyshop.nl. In de UK is Sleek gewoon in de Superdrug te koop, of via sleekmakeup.com.

Had jij dit palet al?

Laat me weten
Adios Marieke follow me on Bloglovin or Twitter

10 opmerkingen:

  1. Ik wil dit palet echt super graag!

    ps: doe jij al mee aan mijn win-actie van elf?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Laura,

      Ja het is een super palet, ik neem direct weer even een kijkje en dan doe ik mee hoor.

      Verwijderen
  2. De palette heeft niet voor niks Oh So Special! Het is ook een prachtige, mooie speciale palette. Leuk.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dit is echt So So Special... Leuk gevonden, dank nyria voor je comment

      Verwijderen
  3. Wauw! Ik ben jarloers! Ik wil ook heel graag een sleek!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank Bo, voor je reactie ja Sleek is prachtig geweldigeprijs kwaliteit

      Verwijderen
  4. Ik wil dit palette echt al zo lang!! Heb jij geluk :D
    x Elize

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je reactie, ja nog in de aanbieding ook mazeltje

      Verwijderen