Home

zaterdag 5 mei 2012

Review Lush producten....#1














Ik was een tijdje terug lekker met mijn moeder aan het winkelen in Den Bosch de reden dat het Den Bosch is geworden lag mede aan het feit dat ze daar een Lush winkel hebben en die zit lang niet overal, gelukkig sinds vorige week ook in Utrecht #hulde.



Ik kocht bij Lush in Den Bosch een lekkere grote pot Dream Cream en heb miniaturen meegenomen van Buffy en de Reiningsmelk, benieuwd wat ik er van vind, kijk je mee?

Reinigingsmelk Lush

Wat zegt Lush
Gemaakt op basis van zalige amandelolie haalt deze reiniger alle make-up er af en laat een heerlijk gevoedde huid achter. Het is zacht, maar de diepreinigende olieen weten al het lastige vuil en make-up moeiteloos te verwijderen. Masseer een klein beetje op je gezicht en ogen en verwijder het met een washandje of een watje met warm water. Verzachtend rozenwater, honing en bijenwas houden je huidje zacht als babybilletjes





















Prijs
45 gram voor 9,95 euro.

Review
Haalt je make up goed van je gezicht en geeft een fris en fijn gevoel. Ik ben enthousiast ik zou het kopen omdat het een natuurlijk product is want de Niveau reinigsmelk doet voor mij hetzelfde.

Buffy
















Wat zegt Lush
Buffy geeft je achterkant een flinke beurt met een krachtige scrub van gemalen amandelen, rijst en adukibonen gemixt met vochtinbrengende oliën. Gebruik in douche of bad als je huid nat is en je dode huidcellen verdwijnen en bloedcirculatie wordt gestimuleerd met citroenolie. Gezonde, gladde billen zijn het resultaat. Goed laten drogen voor je Buffy weer opbergt!
Doel is te voeden en te scrubben in één bijvoorbeeld ideaal geschikt voor de rode bultjes op je huid dat is wat de verkoopster mij vertelde.





















Prijs
Buffy kost €10,25 voor 90 gram. Voor 200 gram betaal je €16,95
Review
En ja ik kan het jullie nu letterlijk al review ook vertellen mijn huid wet zachter en de rode builtjes werden echt minder, oké ze zijn niet direct weg maar het werkt wel.
Dream Cream
Wat zegt Lush
De Dream Cream is het best verkochte product van Lush, wereldwijd! De cream is speciaal ontwikkeld voor mensen met een probleemhuid, of voor mensen die problemen willen voorkomen. Dream Cream bevat havermelk dat bekend staat om zijn helende werking op een probleemhuid. Een droge huid maar ook een huid dat verbrand is door de zon kan een verzachtende en hydraterende werking verwachten van Dream Cream. 
Prijs
De Dream Cream kost €18,95 voor 240 gram

Review
Ik had last van acné en heb Dream Cream op mijn huid geprobeerd maar het werd super vettig en ik kreeg nog meer uitslag. Wel dom van me want als ik beter had gelezen had ik deze tekst gezien; Dream Cream hebben we ontwikkeld voor je lichaam, maar sommige mensen gebruiken het ook voor hun gezicht. Omdat Dream Cream best veel cacaoboter en kokosolie bevat, is dat voor veel huidtypes te rijk en kun je last van pukkeltjes krijgen. We raden je dan ook aan om een klein beetje Dream Cream op je handpalm met een paar druppeltjes water te verdunnen. Binnekort ga ik de Cream dus maar testen op droge stukjes huid.
Wat vind jij van de producten van Lush?
Laat me weten

Adios Marieke follow me on Bloglovin or Twitter

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke producten.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja vooral de Buffy vind ik een toevoeging, leuk dat je weer reageert, liefs.

      Verwijderen