Home

maandag 7 mei 2012

Review H&M Nail Polish



Bij de H&M zag ik weer een leuk nagellak pakketje, de vorige nagellak had mij blij verrast dus ik heb deze met hoge verwachting in mijn winkelmandje gegooid.
Prijs:



Wat: 3 lakjes
1: Metallic Petrol
2: Metallic Grey
3:Spark me up




Swatches; ik ben super enthousiast over de glitters "Spark me up" ik vind dezen nog mooier dan de glitters van Essence en Catrice Million heeft geeft namelijk super goed af en wel in een dun laagje.

Verder zijn de metallic kleuren ook mooi en goed draagbaar.





Do's;
  • Mooie en geschikte kleurtjes en een super flakkie effect
  • Direct 3 kleurtjes ook leuk voor een nailart
  • Dekking is op goed (wel twee laagjes)
  • De prijs is slechts € 3,95
  • Makkelijk verkrijgbaar (H&M)
Don'ts

  • Kleine flesjes, snel op
  • Je kunt ze niet afzonderlijk kopen (direct per drie)
Ik ben super enthousiast.

Koop jij wel eens Make up bij H&M
Laat me weten

Adios Marieke follow me on Bloglovin or Twitter


9 opmerkingen:

  1. Ik vind kleine nagellakjes juist een voordeel. Die grote potjes krijg ik juist nooit op!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja nu je het zegt ik maak ze eigenlijk ook nooit op, dank voor je reactie.

      Verwijderen
  2. Hmmm wel leuk zo als setje, maar ik zou die 'primaire' kleuren niet zo snel dragen denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het glitterlakje vind ik mooi.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat is wel een mooi setje!! Ik krijg alleen die stomme glitters er altijd amper af. Ik heb zelf van Essence heel veel glitters en had van OPI van the muppers collectie ook die glitters, maar het is altijd zo'n gehannes om het er weer af te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen