Home

zaterdag 14 april 2012

Shoplog Forever 21


















Forever 21 ik vind het een beetje een kruising tussen de H&M en de Primark. Leuk, hip dus dat betekent de laatste trends voor een héél zacht prijsje. Helaas wel lastig te verkrijgen. Op vakantie ga ik ook altijd met gierende banden zo'n Forever 21 store in maar nu krijg Nederland er in de toekomst ook nog winkels bij...maar via Internet kun je gewoon alles bestellen.


Mijn ervaringen: Ik liet het nodige komen en over het algemeen viel het niet tegen er was 1 Shirt waar ik me op verkeken heb maar er staan keurig maten op vermeld dus als je je er goed in verdiept kun je de vergissing tussen Tuniek en Tshirt niet maken. De bestelling is binnen een paar daagjes netjes verpakt thuis. Je betaald een kleine 7 euro verzendkosten tenzij je voor meer als 75 euries (that was me) laat aanrukken. Retourneren kost je pakketpost (6,75 euro).

Genoeg wat heb ik gekocht, kijk je mee?






































1 Zonnebril: Creme met UV Protector prijs; €1.90
















2 3-delige oorbellenset €5.90



















3 7 oorbellen €4.90



















4 Ring €1.60


















5 Make up kwasten 4 stuks €4.90



















Onder het kopje Fashion kocht ik


6 Sjaal prijs; €7.90



















7: Retro Jurkje €7.99

Grappig hé?
8 Paars Jurkje met gaten bij de Schouders €23.75

Just for fun 5,95 euro Giller!!!


















10 Rode Jurk (moet ik nog even strijken) €26.75






































Verder kocht ik nog 2 joggingsbroeken en 1 legging.

Bestel jij wel eens iets bij Forever en wat vind je van mijn aankoopjes?

Laat me weten
Adios Marieke

3 opmerkingen:

  1. Wauw, dat paarse en rode jurkje! Erg mooie aankopen! Ik ben je blog ook weer gaan volgen met bloglovin.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, leuke shoplog! Het retrojurkje, de ring en de 3-delige oorbellen set zijn mijn favorieten. Ik heb zelf nog nooit wat gekocht bij Forever21. Maar het wordt zeker een keer tijd! :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen