Home

woensdag 18 april 2012

Pastel accessoires
















Regelmatig loop ik even bij de H&M naar binnen,in Zwolle staat nu voor in de winkel direct de hele pastel lijn inclusief alle accessoires, in één woord geweldig.
























Een grote metalen halsketting met kunststof stenen. Sluiting met een in lengte verstelbaar kettinkje achter. Halsketting 9,95 euro



















Een zachte strooien hoed met ripsband rond de bolvoor 7,95 euro

Een sjaal van dun materiaal met glans. Afmeting 120x120 cm. 9,95 euro
























 Een clutchbag van imitatieleer met een schouderketting en een draaisluiting van metaal. Gevoerd. Afmeting 12x14 cm. Prijs 14,95 euro.


























Een hoed van stro met een brede rand en een band met roosjes rond de bol. 9,95 euro
Bangles van geëmailleerd metaal. Sluiting met een verstelbaar kettinkje. 6,95 euro

























Een tas van imitatieleer met een metalen detail op de klep en een magneetsluiting. De tas is gevoerd en heeft één binnenvak met ritssluiting. Afmeting 21x27 cm. 19,95 euro






































Wat vind je van de pasteltinten en de boven gelegen accessoires, laat me weten?

Adios Marieke, follow me on Bloglovin, Facebook of Twitter
Ik heb enkele accessoires geselecteerd, kijk je mee?

8 opmerkingen:

  1. Dat tasje en die armbanden zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt leuk! Was die sjaal van de shoplog laatst?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je reactie, nee die sjaal van laatst was van forever 21

      Verwijderen
  3. Ik vind de hoed en de clutch erg leuk!bedankt voor je lieve reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja mooie dingen! Die armbanden en dat tasje had ik ook al op mijn blog staan omdat ik ze zo leuk vind :)

    BeantwoordenVerwijderen