Home

dinsdag 24 april 2012

My Spanish life in pictures...#4


Misschien hebben jullie het op Twitter of instagram mee gekregen maar ik was afgelopen week bij een vriendin op bezoek in de wereldstad Barcelona.

Haar eigen huis (ze is onlangs geemigreerd) is nog niet beschikbaar dus we zaten bij een expat vriendin in huis. Een prachtig expat huis in de mooie wijk Gracia. Het was mijn derde keer in Barcelona maar o ik heb nog steeds geweldig veel ontdekt kijk je mee?

Prachtig zonsondergang op Schiphol
Frisse lucht opsnuiven

Op het balkon met een fleecedeken
Eigen gemaakt handzeep, wouh
Shoppen in Diagonal Centre, waar ook de Primark zit en je je nagels kan laten doen.
Barcelona is net een levend museum alle panden en straten zien er geweldig uit.

View over de City
Curry


Heerlijk Spaans leesvoer (nee ik spreek het niet goed) maar de plaatjes helpen haha
Een heerlijk toetje, jammie

Adios Marieke follow me on Bloglovin or Twitter

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto`s! Ik ben jaloers, wil in de toekomst ook naar Spanje emigreren!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, perfect life! De foto's met instagram zijn indd prachtig! Echt, je kunt zien dat je een superleuke tijd hebt gehad.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh Barca! Krijg helemaal zin in vakantie als ik die foto's zo zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te zien! ik krijg echt een vakantie gevoel van die foto's :) xx

    BeantwoordenVerwijderen