Home

woensdag 7 maart 2012

The Style of.....Kim Kardashian



















Kim Kardashian is zo'n proto type dat je denkt hé waar is ze eigenlijk bekend mee geworden?? Uhh tja uiteindelijk is mijn harde conclusie met mooi wezen. Ze is prachtig net zoals haar hele familie, jeetje die ouders moeten het recept (DNA Profiel) echt even bekend maken want al die kinderen zijn bloedjes van beauty's geworden.


En al denk ik dat ze met de IQ test Bonnie St Claire de hand kan schudden is ze wel opperdame op beautygebied. Ik vind haar Classy en een prachige natuurlijke schoonheid. Want ook zonde make up is ze even mooi. Ik zet haar weer even in het licht nu ze natuurlijk minder PR heeft omdat heel Amerika ook wel ff klaar is met haar Scheidingsverhalen. Jeetje haar trouw make up zat er nog op of ze hadden er al geen zin meer aan. Ach de status van Diva heeft ze dus wel afgedwongen haha. Kijken jullie mee?



























Typische Kim Kardashian
  1. Brunette
  2. Smokey Eyes
  3. Perfecte huid
  4. Glans haar
  5. Curves
  6. Latina looks
















En net al je denkt dat ze helemaal perfect is, Pfff gelukkig Kim loopt ook wel eens zonder make up (helaas nog perfect haahh) en Kim die zo maar 3x hetzelfde kledingstuk aan heeft, foei hahah.


























Wat vind jij van Kim Kardashian?

Laat me weten
Adios Marieke
Blijf altijd op de hoogte en volg me via Bloglovin

12 opmerkingen:

  1. Ik vind haar looks wel leuk.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Nyria, Dank je wel voor je reactie om mijn blog.

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oeh ik hou zo van die double wing

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dat staat echt super zo'n double wing, bedankt voor de reactie op mijn blog.

      Verwijderen
  4. Ik ben niet echt fan van haar o.i.d. maar ze heeft wel een heel goed gevoel voor stijl vind ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze ziet er altijd z mooi uit, makeup kleding haar alles :)

    XOXO

    http://blondefashiontale.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wie vind haar nou niet prachtig? love it! x

    BeantwoordenVerwijderen