Home

zaterdag 17 maart 2012

Essence Nude met Glitter



















Het kleurrijke Colour & Go nagellakassortiment van Essence heeft er vorige maand weer 13 hippe kleurtjes bijgekregen die goed passen bij de make-up trends voor komend seizoen met veel felle en zachte kleurtjes. Essence haakt wat dat betreft goed in op de trends van nu, want naast de Colour & Go lakjes introduceerde dit leuke budgetmerk onlangs ook een nieuwe nude nagellakcollectie: Nude Glam! Lekker rebels in onderstaande foto staat er één verkeerd ach perfect is ook saai toch. Ik heb een combinatie van Nude met colour to go gemaakt. Kijk je mee?







De Nude Glam collectie bevat maar liefst 7 vrij uiteenlopende natureltinten met volgens Essence een goede dekking en een mooie, subtiele glans. De namen van deze lakjes zijn: 01 Cotton candy, 02 Iced strawberry cream, 03 Cookies & cream, 04 Iced latte, 05 Toffee to go, 06 Hazelnut cream pie en 07 Café olé.  Ik heb Café olé gecombineerd met 94 Gold Fever.

Zo ziet ‘gold fever’ eruit op een ander lakje. Persoonlijk vind ik dit effect heel erg leuk.
Over de kwaliteit kan ik kort zijn, het lakje lakt verbazend makkelijk en droogt snel.
Je snapt het al ik ben ontzettend enthousiast over ‘Gold fever’ en ik vind dat Essence goed werk heeft verricht door dit lakje in hun assortiment op te nemen.






























Gold Fever ziet er verder precies hetzelfde uit als de normale Colour & Go lakjes, bevat 5 milliliter en heeft een vrij klein en smal kwastje. Op het flesje is te lezen dat je het beste twee laagjes van deze lichte lakjes aan kunt brengen om ze goed dekkend te krijgen.

De verpakking van de colour & go lakjes zijn hetzelfde gebleven en ook de grootte van het kwastje is niet veranderd. Toch is ‘gold fever’ een lakje die ik nog niet vaak gezien heb. De structuur is een dekkend goud lakje die heel veel fijne glitters bevat in de kleuren goud en rood. Echt prachtig! Vooral in het zonlicht komt dit lakje helemaal tot zijn recht.
Het lakje dekt wel maar toch vind ik ‘gold fever’ mooier over een ander lakje. De glitters komen dan beter tot uiting.






















Wat vind je van de combinatie Nude met Fever? Heb jij al een lakje uit de Nude collectie?

Laat me weten
Adios Marieke

4 opmerkingen: