Home

vrijdag 2 maart 2012

10 Reasons I love the Spring














Afgelopen zaterdag was het zo heerlijk weer en zoals vele andere Nederlanders was ik direct weer compleet door het dolle en overmoedig (handschoenen uit, zonnebril op haha). Maar je voelt iedereen denken laat die Lente maar komen zeker nu het de hele week "zielig" weer is geweest en we officieel in Maart leven.  Persoonlijk vind ik de Lente het leukste seizoen van het jaar. Waarom ben ik zo gek op de lente, lees en kijk mee en leg het je uit.


















Nummer 1: Vrijheid
Mooi zacht weer geeft echt een gevoel van vrijheid en juist aansluitend aan de Winter (kaarsjes aan, gordijntjes dicht) geeft de lente direct het gevoel van Vrijheid.
























Nummer 2: Moetjes worden minder erg
Om onverklaarbare reden krijg ik in het voorjaar opeens (geloof met een maximum (helaas) van 1x per jaar) zin om mijn huisje eens even super goed te poetsen. Misschien ook omdat de eerste zonnestralen mij pijnlijk confronteren met mijn vieze ramen haha.


3 Het dierenrijk is super Cute
Alles wat klein is is leuk. Geweldig die huppelende lammetjes, kwakkende eendjes, piepende vogeltjes.


Nummer 4:  Heerlijk de zonnebril op.
De wereld wordt letterlijk zonnig door gekleurde glazen, het staat super hip en het scheelt je het wegpoetsen van je wallen of het perfect opmaken van je ogen, haha


Nummer 5: Vrolijke kleuren
Alle make up en fashionlabels komen met vrolijke kleuren nu kunnen we alleen nog kijken in de Lente kunnen we de zwierige jurkjes aan en de roze lippen stiften.


Nummer 6: Lekker picknicken
In de Lente kan gestart worden met het picknick seizoen omdat het 's avonds weer vroeg afkoelt kun je heerlijk in de middag of aansluitend aan school of je werk heerlijk picknicken.























Nummer 7: IJS
Heerlijk lekker ijsjes eten en als je het bij waterijs houd is het ook nog niet erg voor de lijn



Nummer 8: Spring Nailart
Je kunt van de nailart afstappen van de donkere winterkleuren en je nagels versieren met liefelijke pasteltinten met bloementjes.


Nummer 9: Uitwaaien
Heerlijk in de lente kan weer voorzichtig een bezoek gebracht worden aan het strand, de heide en de rest van de natuur.
























Nummer 10: Beauty en Fashion
Yes eindelijk kunnen de eerste lente outfits samen gesteld worden.

Bron foto's: Printerest

Kan jij ook niet wachten tot het Lente wordt?

Laat me weten
Adios Marieke

6 opmerkingen:

  1. ik hou ook echt van de lente! kan niet wachten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, van mij mag de lente zo snel mogelijk komen! Ik schreef laatst ook zo`n artikel!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal mee eens! ik kan niet wachten!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik krijg er gelijk helemaal zin in :)
    Hallo picknick, kampvuur en buiten gitaarspelen!

    BeantwoordenVerwijderen