Home

donderdag 23 februari 2012

Vega Magazine

















Vega is een magazine voor vegetariërs en flexitariërs met veel fair fashion, food en beauty en de hoofdredacteur is Debby Gerritsen. Ik ben zelf geen vegetariër, want ik eet wel vis en vlees, maar sinds enkele jaren eet ik veel minder vlees simpelweg omdat ik het steeds minder lekker vind en dat is ook gekomen door reportages over "kiloknallers etc".Op wereld dierendag was de lancering van het eerste Vega magazine. Het magazine Vega vind ik Stijlvol, kleurrijk, maar toch chique.
















De bewuste Glossy voor vrouwen met een groen hart heb ik inmiddels ook maar eens gekocht. Positief aan de vega is inderdaad de chique look met veel artikelen en weinig reclame. Ík ben zo en zo verslaafd aan tijdschriften en ik vind dit een welkome aanvulling of eerlijk gezegd invulling want ik ken geen ander "groene" glossy ik ben er enthousiast hierbij enkele picuters zodat jullie een beeld kunnen krijgen van de glossy.











































Je kunt het blad online bestellen via de website €7,95, maar ook downloaden voor je Ipad €6,99.
Dit gelezen en gezien hebbende ben ik benieuwd of jij de Vega al eens hebt gekocht of hebt gelezen en wat je bevindingen zijn?

Laat me weten

Adios Marieke

2 opmerkingen: