Home

woensdag 29 februari 2012

Thierry Mugler "Womanity"
















Iedereen kent (denk ik) Angel van Thierry Mugler, ik ben benieuwd of Womanity ook zo bekend zal worden die zelfde mening is aan de critici bedeeld. Angel is zo'n top hit geworden het wordt op de Zwarte Markt als meest gekopieerd.
Alfijn de druk ligt hoog maar Thierry Mugler is er in ieder geval in geslaagd om een compleet andere geur neer te zetten "Womanity". Het is een geur met aparte ingrediënten. Kaviaar en vijgen zijn onderdeel van dit parfum. Het is even wennen, maar ik vind de geur super. De geur is boeiend, mysterieus, verleidelijk en uitdagend tegelijk. De parfum blijft verder heel goed hangen. De glossybox eigenaren van de maand februari kunnen allemaal de Womanity geur reviewen/dragen want in de Glossybox was een heerlijk tester van 1,2 ml als 1 van de vijf producten toegevoegd.


















De verpakking en Ingrediënten
Thierry Mugler Womanity is ontwikkeld door een team van parfumeurs onder leiding van Fabrice Pellegrin , en zal beschikbaar zijn in 10, 30, 50 en 80 ml ​​hervulbare flessen van Eau de Parfum en in bijpassende body producten. Womanity is in de grote parfumerie zaken (Douglas, Ici Parix en online te koop)















Wie is Thierry Mugler?
Frans topontwerper Thierry Mugler (1948) werd op 14 jarige leeftijd lid van het ballet van de Rijnopera. Daar begon zijn passie & inspiratie voor decoratieve kunst. In 1973 startte hij zijn eigen modehuis. Thierry Mugler staat bekend om zijn avant-gardistische stijl. Zijn inbreng in de parfumerie branche is uniek. Creatieve parfums met grenzeloze fantasie in prachtige flacons dus ik adviseer zeker de geur een keer te dragen of te testen op de locaties van één van de verkooppunten.

Adviesprijs: Womanity – 30 ml: 44,10 euro  – 50ml: 62,10 euro. 80ml: 80,10 euro

Heb jij de geur al geroken? Wat vind jij van Angel of Womanity?

Laat me weten
Adios Marieke

3 opmerkingen:

  1. Hij lijkt me heel lekker, ga snel even tuiken in de parfumerie:)

    thnx voor je lieve comment btw :)

    XOXO

    http://blondefashiontale.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de parfum nog niet geroken, maar ben behoorlijk nieuwsgierig geworden na deze review.

    BeantwoordenVerwijderen