Home

woensdag 8 februari 2012

Orly, Cool Romance











Orly Cool Romance komt met een nieuwe collectie YES. En zoals jullie weten zijn de pastelkleuren hot dit najaar.
Ik vind de Orly lakjes normaal wat prijzig 12.95 euro per stuk is ook niet heel extreem maar voor een leuke relatief budget nagellakje van Essence ben je voor 1.95 euro klaar. Orly blijft bij mij altijd wat langer zitten dus kwalitatief wel haar geld kwijt en de budgetmerken hebben nog niet altijd look a like kleuren. Nu ik de aanbieding van zes mini lakjes (zie onderaan dit item) voor 19,95 euro heb ontdekt ga ik ze zeker bestellen een lakje is dan maar 3.30 euro (exclusief verzendkosten) en dan wordt het reuze aantrekkelijk.
De collectie heeft 6 nieuwe pastel kleuren, genaamd:

  • You’re Blushing: Crème Taupe nagellak
  • Prelude to a Kiss: Zacht roze crème nagellak met een vleugje koraal
  • Jealous, Much: Mint groene nagellak met crème finish


 

Faint of Heart: Midden antraciet nagellak met spannende glitters

Steel Your Heart: Parelmoer grijze nagellak met micro shimmer

Artificial Sweetener: Mooie intens roze nagellak met shimmer






Hierbij de swatches met dank aan www.muxe.net.





























Met de kleur Faint of Heart kun je ook leuk deze nailart maken, dit is relatief weinig werk in verhouding tot mijn eerdere contrast nailart



























De nagelakken (EUR 12,95 per stuk) uit de Cool Romance collectie zijn net zoals alle nagellakken van Orly vrij van DBP, formaldehyde en tolueen. De complete collectie is te vinden en o.a. te bestellen via http://www.bransus.eu/.


















Wat vind je van de kleuren en gebruik je wel eens nagellak van Orly?

Laat me weten

Adios Marieke

3 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf nog geen lakjes van dit merk, maar wat een lieve kleurtjes zijn het :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh deze zijn super mooi , ik vind het echt spijtig dat het zo duur is x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kleurtjes, Orly vind ik zelf een erg fijn merk, ook al heb ik er (momenteel) nog maar eentje van.

    BeantwoordenVerwijderen