Home

zaterdag 11 februari 2012

Hebben of Hype...


Ben jij ook verslaafd aan het lezen en volgen van beautyblogs? Ik kan werkelijk niet genoeg krijgen van blogs en dat is natuurlijk één van de drijfveren om zelf een blog bij te houden.




Er zijn super gave grote bekende blogs, which I like, Beautylab, Misslipgloss etc maar ook heel veel leuke beginnende kleine iniatieven. Direct in de morgen maak ik altijd even een blogrondje en bij de waslijst aan blogs die heb ik zien passeren valt het me altijd op dat er echt producten zijn waar iedereen positief over reviewd en welke iedereen als "must have" bestempeld. Dit bracht mij tot het rijtje ; Naked 2 palette, Beautyblender, Mac Prep and Prime en de EOS lipbalsem.
Naked 2 Palette










Bij het eerste palette zat een mini eyeshadowprimer en een fluffy blending brush, maar bij deze zit een lipgloss en zelfs een dubbelzijdige brush. De shimmery oogschaduws zijn zacht en daarom hoef je maar heel zachtjes met je kwast overheen te gaan om kleur te krijgen. Als je teveel in één keer gebruikt, kunnen ze namelijk wat korrelig zijn. De matte oogschaduws zijn ietwat harder en daar moet ik dan ook een aantal keer met mijn kwast overheen gaan om een mooie kleur te krijgen.

Beautyblender













De beautyblender hoort bij veel beautyliefhebbers bij de Must have beautytools. Het is een roze sponsje, die door vele beautylovers erg geliefd is. Je kunt hem gebruiken om je foundation en andere gezichtsproducten aan te brengen, met behulp van de beautyblender krijg je een heel natuurlijk en egaal effect. 

MAC Prep and Prime

















Het ding met P+P TFP (ja, het is zo’n lange naam!) is dat ‘ie je huid gewoon een soort gladde ‘waas’ geeft, en het poeder is zó extreem fijn dat het geen pannenkoek-effect geeft. In combinatie met MAC Fix+ spray er over is ‘ie nóg mooier. Het laat trouwens je foundation ook nog veel langer zitten. Het is echt een van deholy grails op make-up gebied, écht een aanrader! (bron miss lipgloss), kosten 22 euro. Bron www.misslipgloss.nl

EOS lippencreme


Naast dat de balsems er ontzettend schattig uit zien hebben ze ook een boel andere pluspunten. Zo bevatten ze geen petrolatum of parabenen, de meeste ingrediënten zijn natuurlijk. De balsems bevatten vitamine E, shea butter en jojoba olie, lekker voedend voor de lippen. Ook zitten ze in een recyclebare verpakking. De verpakking is wel super schattig, maar ook onhandig (enige nadeel). Je kan zo’n EOS balsem niet makkelijk in je broekzak meenemen. Of je handtasje. het zijn meer balsems die je op je bureau neerzet. De lemon Drop balsem bevat trouwens ook nog eens SPF 15, handig voor de zomer!
De balsems zijn hard, zoals een stick balsem. Je hebt hele vettige smeer-balsems (denk aan Rosebud Salve), dit is zeker niet zo’n balsem. Ze voelen heerlijk aan op de lippen, lekker verzorgend en zacht. Maar het beste van alles.. de geuren! Oh, wat ruiken deze bolletjes hemels lekker! Alle drie de geuren die ik heb vind ik geweldig. Ik ben zelf echt een citroen fan, vandaar dat ik die als eerste kocht. Deze ruikt echt naar pure citroensnoepjes. Mint vind ik ook heerlijk, de mintbalsem dus ook. De groene ruikt naar zoete gele meloen, mmm (bron: Beautygloss.nl) Deze EOS lipbalsems zijn te koop bij Alicejohavesentials voor €4,95 per stuk. Ik vind het heerlijk ruikende lipbalsems in een hele schattige verpakking.

En wat vind jij zijn dit ook jouw musthave of is hier sprake van een hype of zijn dit gewoon de producten die je moet hebben. Wat zijn jouw musthaves?

Laat me weten

Adios Marieke



4 opmerkingen:

  1. Ik wil heel graag de beautyblender uitproberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat er al snel sprake is van een hype ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb eigenlijk niet zo'n hebben hebben hebben gevoel bij deze producten. Ik ben wel nieuwsgierig naar de EOS lippenbalsem, maar ik heb dan toch het idee dat ik meer betaal voor de bijzondere verpakking, want in principe zijn er wel meer balsems zonder parabenen of petrolatum.

    BeantwoordenVerwijderen