Home

maandag 6 februari 2012

Body Shop, Chocomania producten














Speciaal voor de chocoholics heeft The Body Shop een fijne chocolade-verzorgingslijn gemaakt. De lijn bestaat uit een shower cream, een body lotion, body butter, lip butter (yum!), body scrub en heerlijke hartvormige zeepjes!
Sinds woensdag zijn de producten via de Body Shop te verkrijgen en om het aantrekkelijk te maken komen ze direct met een leuke aanbieding.



































De body scrub vind ik de fijnste geur en doet me denken aan overheerlijk brownie deeg. Hij komt in een pot van 200ml/€15,- en bevat cacaoboter, paranotenolie, soja-olie en suiker. De suiker dient als srub bestandsdeel en dit vind ik onwijs prettig. Vaak zie je in scrubs wel grote harde korrels tegenkomen maar dit heeft gewoon de structuur van kristalsuiker, waardoor je huid evenredig wordt gescrubt. Door deze kleine korreltjes heb ik ook echt het idee dat dode huidcellen verwijdert worden en dat mijn huid zachter aanvoelt wanneer ik deze scrub heb gebruikt. Ook laat de scrub geen vettig laagje achter op de huid. Erg lekker!

Er zitten zowel een Body Lotion als een Body Butter in de lijn. Voor ieder wat wils! De Body Lotion heeft een handig pompje en werkt daardoor hygiënischer. Hij is makkelijk smeerbaar en vrij romig, maar is minder verzorgend en voedend dan de butter.


Deze romige zeepjes in de vorm van een hart zorgen voor een schone, frisse huid, met de subtiele, op chocolade geïnspireerde Chocomania-geur. Verrijkt met fijngemalen cacaopeulenschil en kokosnotenbast voor een licht scrubbend effect.




De bodybutter heeft een blanke kleur, gelukkig is deze niet bruin van kleur zoals de scrub (200 ml voor 15 euro) en douchegel. Dat zou namelijk nog al eens voor problemen kunnen zorgen. De bodybutter zal 15 euro kosten voor 200 ml. Zoals altijd werkt de Body Shop natuurlijk weer met Community Fair Trade producten en deze butter bevat deze keer zelfs 12 Fair Trade producten! Body Shop belooft dat deze butter je huid 48 uur lang zal hydrateren. Hmm, klinkt goed.



De gel ziet er ook echt uit als chocoladesaus, het ruikt ook heel erg naar chocolade en ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen misschien wel een beetje te ‘foody’ is. Mensen die van chocolade houden gaan er zeker weten geen problemen mee hebben. Ik vind het in ieder geval een heerlijk product. De Shower Cream voelt lekker zacht aan, schuimt redelijk goed en na verloop van tijd gaat de choco geur ook wel een klein beetje over in een zeepgeur. Na het douchen voelt mijn huid lekker zacht aan. Een flesje Shower Cream Chocomania van 250 ml kost €6,-.

Heb jij al wat getest van de Chocomania lijn van de Body Shop en wil je wat proberen?

Laat me weten

Adios Marieke

2 opmerkingen:

  1. Ik heb nog zoveel butters die op moeten :'( Maar deze lijkt me zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als één van de weinige vrouwen die niet van chocolade houd ga ik deze collectie toch maar overslaan :P

    BeantwoordenVerwijderen