Home

woensdag 8 februari 2012

And the winner is…….















Afgelopen zondag heb ik mijn eerste winactie gepubliceerd and the winner is…..Nee voordat ik haar naam ga zeggen wil ik eerst nog wat kwijt. Ik ben zo ongelofelijk blij met de leuke en lieve reacties die ik heb ontvangen.
Mijn blog is nog in een beginfase (hoort zegt het voort)....ik heb gezien dat er veel mensen op mijn winactie hebben gegoogled (uh is dat nederlands) alfijn er zijn vier mensen die hebben gereageerd met daarbij een reactie op mijn blog en ideetjes voor de toekomst verder hebben nog 11 meiden mij geliked op alle sociale media. En ik zeg express niet het woord “maar” enkele mensen want zonder te slijmen jullie zijn heel bijzonder. Mijn blog begint steeds meer bezoekers te trekken zo weet ik precies dat Laura mijn eerste comment heeft geplaatst en dat Belllezza al vrij vroeg een terugkerend bezoek heeft gebracht.

Alle reacties voldoen aan de voorwaarden en ik vond ze elk op hun eigen wijze erg leuk en opbouwend je voelt hem aankomen ik kan niet kiezen. Dus heeft het lot bepaalt ik heb de namen opgeschreven op briefjes in er “oer ouderwets” een lootje uitgehaald.

En de winnares is……Joany de Vries
Van harte Gefeliciteerd!!!!
Beste Joany wil jij mij een mail sturen via hollandabeauty@hotmail.com jouw adres doorgeven dan ontvang jij het prachtige Quatro roze/paarse pallet van Versace zo spoedig mogelijk thuis.



































Okay zonder notaris maar jullie zien het verfrommelde papiertje met Joany haar naam erop!!De overige meiden ik gunde het jullie ook en niet getreurd ik ben al weer bezig met een nieuwe winactie dus hopelijk blijven jullie mij gezellig volgen. Tevens probeer ik in de loop van de tijd de verzoekje op te volgens…foto’s van mijn dagelijkse make up routine, stash, eyeliner tips etc..En ook de tip dat er geen comment op mijn Facebook geplaatst kan worden ga ik even aan onderzoek onderwerpen haha.
Ik wens jullie een fijne dag, we keep in touch.

Groetjes Marieke

3 opmerkingen:

  1. Wat is het toch leuk om je blog te zien groeien. Ik vind het ook heel goed dat je het woordje 'maar' niet gebruikt. Dat doe ik ook nooit, ik ben met iedere bezoeker en volger echt superhappy :) En natuurlijk ben ik met het winnen van deze Give-Away ook héél erg happy :) Ik heb je mijn adres al doorgemaild.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat meid!

    Leuk dat je mijn naam ook nog even noemt in het artikeltje, het klopt inderdaad wel hihi. Ik blijf ook nog rondhangen hier hoor, bevalt me goed :)

    BeantwoordenVerwijderen