Home

dinsdag 6 september 2011

Crackle Nail Art

Ik heb ooit een leuke goodiebag bestelt via Zester.nl was een aanbieding geloof ik van het tijdschrift Flair. Normaal gesproken zijn die boxen van 15 euro nooit meer op voorraad maar dit keer had ik geluk. Ik wordt altijd heel gelukkig van die boxen maar soms heel veel nutteloze spulletjes maar inbegrepen was destijds ook die geweldig nagelellak van Rimmel Londen,  nr 402 Urban Purple. Dit is echt mijn toppertje geworden. De nagellakjes van Rimmel vind ik zo en zo top het kwastje is super dik en het lakt snel en zonder (druipers) je nagels.





Ik heb Nr 402 als ondertoon voor mijn Crackle nagels genomen. Ik heb hierover heen Essence nailart Cracking Top Coat genomen, colour Blue. En zie het resultaat. De nagellak van Esscence heb ik in een grote Kruidvat gekocht ik ben nog op zoek naar de andere topcoats want die waren uitverkocht.



Ik heb het even laten drogen en toen afgelakt met een transparante topcoat. De nagellakjes van Essence zijn nog geen 2 euro helaas bladert de topcoat wel heel snel af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten