Home

dinsdag 28 juni 2011

Home Sweet Home

Marieke CRIBS…

In 2005 ben ik de trotse eigenaresse geworden van een prachtige koopwoning in de binnenstad van Kampen. Een geweldig huis met twee verdiepingen met een charmante binnenplaats aan de sfeervolle gracht. Afhankelijk had ik mijn huisje heel straks ingericht inmiddels ben ik overgeschakeld naar een stijltje wat een kruising is tussen interieurspullen van Riviera Maison en mijn eigen style.


Ik ben superblij met mijn muursticker gekocht op internet, het is ook echt mijn motto


Hierbij een kijkje in mijn woonkamer


Mijn huis is smal en diep door niet te veel kleur op de muur te gebruiken zorg ik dat ik diepte behoud
De kleurstelling grijs/wit komt telkens terug waardoor het één geheel wordt
ik probeer inmiddels niet te veel twee aan twee accessoires neer te zetten anders wordt het te braaf.

Wat is jullie stijl? en zijn jullie benieuwd naar de rest van mijn interieur blijf mijn blog volgen binnenkort meer....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten